Vedoucí mládeže, už potřetí pořádali pro naše mladé hasiče od 9. 7. do 16. 7. 2011 týdenní soustředění v Kořenově v Jizerských horách. Základem tohoto soustředění je prohloubení jejich spolupráce. Soustředění se letos zúčastanilo 19 dětí.

Velice děkujeme všem sponzorům, kteří nás podpořili v naší akci, a to:

Fremis Čechtice; SDH Čechtice; Technické služby Vlašim; Stravování Turek; ZD Čechtice; úřad městyse Čechtice; soukromý zemědělec Milan Hájek; Pavel Hyldebrant

Zároveň chceme touto cestou poděkovat všem, kteří tuto akci zabezpečovali:

Hlavní vedoucí mládeže: Pavel Vondráček

Vedoucí mládeže: Libor Mareš, Pavla Filipová, Miloš Smítka

Kuchařky: Ludmila Kadlecová, Hana Vondráčková st.

Technické zázemí a zásobování: Jaromír Štecher, Josef Kužel

Hosté: Vladimíř Papež st. - starosta sboru; Hana Vondráčková ml.; Pavel Hyldebrant

Program celého týdne:

1. den Sobota 9. 7. 2011

Ráno v 5:30 jsme měli sraz na náměstí u kašny. A v 6 hodin jsme vyrazili autobusem do Benešova, dále vlakem do Prahy Vršovic, Tanvaldu a Kořenova. Po přijezdu jsme se ubytovali, poobědvali v místní restauraci „U Krbu“. Odpoledne jsme začali s přípravami na celotýdenní činnost a byly rozděleny úkoly.

Po večeři jsme hráli hry a večerka byla jako každý den ve 22:00 hod.

2. den Neděle 10. 7. 2011

Po snídani jsme šli na na vlak do Tanvadlu, odkud jsme šli pěšky na tanvaldský Špičák, kde jsme vystoupali na rozhlednu, která je na vrcholu Špičáku. Poté jsme sešli do Desné, odkud jsme se vrátili zpět do Kořenova.

Po návratu nás čekala večeře a hry.

3. den Pondělí 11. 7. 2011

V pondělí jsme se vydali na prohlídku vsi Kryštofo Údolí, kam jsme došli pěšky z vlakové zastávky Machnín – hrad nad níž je zřícenina hradu Hamrštejn. Odtud jsme se vydali po lávce přes řeku Nisu do Kryštofova Údolí. Po prohlídce této zajímavé vsi, jsme se vrátili vlakem do Kořenova. Na chatě už na nás čekala večeře a opět jsme hráli hry.

4. den Úterý 12. 7. 2011

V úterý jsme zůstali na chatě a věnovali jsme se pracovním činnostem okolo chaty a jejího vylepšování. Zde jsme opravili schodiště k ohništi a vyrobili nové schodiště na cestě od nádraží k chatě. Dále jsme udělali nový stůl k ohništi. Všichni si po skupinkách  vyráběli batikovaná trička na památku. A Pepa s Katkou vyrobili ze starého pařezu skřítka. Poté jsme hráli hry s hasičskou tématikou. Jedna skupina sklidila staré roští a připravila ho na táborák. Odpoledne za námi ještě dorazil Pavel Hyldebrant, který nám tam hrál na kytaru při táboráku.

5. den Středa 13. 7. 2011

Už jako tradičně, středa patřila prohlídce liberecké zoologické zahradě. Jelikož je tu krásně děti se sem vždy rádi vrací a hledají, jestli se zde neobjevilo něco nového a strávili jsme tu celý den.

6. den Čtvrtek 14. 7. 2011

Ráno ve čtvrtek za námi dorazili i starosta sboru p. Vladimír Papež a Hana Vondráčková. A všichni jsme se potom vydali do lanového centra, které jsme měli zamluvené od 14. hodiny. Bylo zde mnoho překážek, které jsme se snažili všichni opět překonat a mnozí se oproti loňsku ještě více zlepšili. Po návratu z lanového centra jsme měli připravená svačina a zbytek dne už jsme věnovali hrám a pak i večeři.

7. den Pátek 15. 7.

V pátek jsme všichni vyrazili vlakem do Harrachova. Došli jsme se podívat po naučné stezce na Mumlavské vodopády, a při cestě k ním jsme v lese stavěli domečky z větviček, šišek a mechů a všech různých listů rostlin. Od Mumlasvkých vodopádů jsme se přesunuli na prohlídku hornického muzea. V Harrachově jsme měli i oběd. A pak jsme se vrátili na chatu, kde začli malé přípravy na odjezd a také na závěrečný večerní táborák s maskami a hřebíkiádou.

8. den Sobota 16. 7. 2011

Jelikož jsme se vydávali na cestu domů, byl budíček o něco dříve. Proběhl úklid pokojů, celé chaty a naložení všech zavazadel do aut.

Poté jsme se vydali na vlak a zpět domů. I letos probíhalo vše bez komplikací a dorazili jsme domů dle předpokladu, a to v 17:30.